'Alleen goed zijn in wat je doet is niet meer genoeg in deze tijd...'
In mijn ruim 14 jaar ondernemen en ervaring als branddesigner + marketingstrateeg zag ik zoveel toffe bedrijven langskomen.
Ik heb honderden bedrijven mogen helpen bij hun brand positionering. Stuk voor stuk ondernemers met mooie missies die het verdienden om gezien te worden. Toch zag ik een verschil. Voor de één bleef het ploeteren om zichtbaar te zijn, terwijl de ander giga impact aan het maken was.
Want weet je wat het is…
Tegenwoordig is alleen goed zijn in wat je doet, niet meer genoeg. Flauw, ik weet het, maar je moet de aandacht weten te pakken in de snelle overweldigende media van nu.
Je moet direct weten te fascineren en verbinding weten te maken met je ideale klant. Als dat niet lukt, zal de wereld überhaupt niet zien dat jij goed bent in wat je doet.
Onderscheidend zijn, een hoge kwaliteit uitstralen én durven op te vallen in de markt met jouw brand & website, is key in deze tijd. Dan ga je echt die toffe klanten aantrekken!
Ik gun jou een brand die volop jouw waarde laat zien. Waar je trots op bent! Met als gevolg? Meer vrijheid, meer omzet, meer impact!